۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

اپیلاسیون آقایان با توجه به موهای ضخیم آقایان نیاز به وسایل ویژه ای دارد و نکات مهمی را پیش از اپیلاسیون آقایان باید رعایت کنید. در این مقاله می خواهیم وسایل و نکات ویژه هنگام اپیلاسیون آقایان را با شما در میان بگذاریم.
ابزار مورد نیاز

هر بار اپیلاسیون احتیاج به ابزار ویژه ای دارد که برخی از این وسایل یکبار مصرف بوده و برای هر فرد باید مجزا باشد. از موارد لازم در هنگام اپیلاسیون آقایان می توان به ابزار زیر اشاره کرد:

ریش تراش های مخصوص

الکل یا محلول مخصوص قبل از اپیلاسیون آقایان

توپ پارچه ای

انواع موم

کاردک

روغن زیتون یا محلول مخصوص پس از اپیلاسیون

پارچه تمیز

نکات اپیلاسیون آقایان

دقیقا پس از استحمام اقدام به اپیلاسیون نکنید، زیرا پوست هنوز گرم بوده و از سفت شدن صحیح موم جلوگیری می کند. در صورت مواجهه با موهایی که سخت کنده می شوند، جهت های مختلف را امتحان کنید. موها در جهت های مختلف رشد می کنند، بنابراین انجام اپیلاسیون فقط در یک جهت سخت بوده و برای از بین بردن تمام موها موثر نخواهد بود.

هشدار اپیلاسیون آقایان

هنگام انجام اپیلاسیون و قبل از آنکه موم را بر روی صورت قرار دهید، اطمینان حاصل کنید که موم به قدری داغ نباشد که نتوان به آن دست زد. از ماندن موم بیش از چند ثانیه بر روی پوست جلوگیری کنید، زیرا کندن آن با مشکل مواجه خواهد شد. در صورت مواجهه با چنین شرایطی ، قبل از آن که موم را بکنید بر روی آن مقداری روغن یا محلول مخصوص پس از اپیلاسیون بریزید.

جهت آشنایی با انواع اپیلاسیون آقایان می توانید به مقالات موجود در سایت مراجعه نمایید و یا اینکه می توانید با حضور در مرکز اپیلاسیون ما این اطلاعات را کسب کنید. مرکز اپیلاسیون آقایان با انواع خدمات ویژه در جهت خدمتگذاری به مشتریان عزیر خود می باشد.