۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

اپیلاسیون آقایان یکی از عمده تخصص هایی است که کمر کسی در این زمینه به صورت حرفه ای تخصص دارد. یکی از مواردی که امروزه در میان مردم باب شده اپیلاسیون صورت آقایان است. صورت چون پوست حساسی دارد از حساسیت بالاتری برخوردار است و در حین اپیلاسیون آقایان باید به آن توجه ویژه ای شود. در این مقاله می خواهیم به ادامه اپیلاسیون صورت اقایان و مراحل دیگر آن اشاره کنیم.
مرحله هفتم

قبل از آماده شدن برای کندن موم، پوست را بکشید. معمولا این مورد بدان معنا می باشد که پوست را باید در جهت مخالف سمتی بکشید که می خواهید موم را بردارید. سریعا موم را بردارید، در غیر این صورت موم سفت شده و به پوست می چسبد و برای کندن آن باید موم را به جای آن که مستقیما بکنید، ابتدا مقداری به چپ و راست یا بالا و پایین حرکت دهید.

مرحله هشتم

پس از کندن موم، سریعا دست خود را بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید تا سوزش ایجاد شده کاهش یابد.

مرحله نهم

مراحل فوق را تکرار کنید تا تمام قسمت های مورد نظر اپیلاسیون شوند.

مرحله دهم

مقداری روغن زیتون یا محلول مخصوص پس از اپیلاسیون آقایان بر روی توپ پارچه ای بریزید.

مرحله یازدهم

محلول یا روغن را بروی قسمت اپیلاسیون شده بمالید تا التهاب پوست را کاهش دهد و هم چنین باقی مانده های موم روی پوست را پاک کند.

مرحله دوازدهم

در صورت ایجاد شدن التهاب بر روی پوست، پارچه تمیزی را با آب سرد آغشته کنید و آن را بر روی صورت خود قرار دهید و ۵ دقیقه در این حالت بمانید.

جهت کسب اطلاعات از اپیلاسیون آقایان و روش های استفاده از آن و همینطور برای اطمینان از تمیز و حرفه ای بودن سالن اپیلاسیون می توانید به سایت مراجعه نمایید و تمامی آنها را در نمونه کار ها بیابید.