۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در مقالات قبلی اشارهای به برخی نکات ماساژ آقایان کردیم و توضیح دادیم که ماساژ آقایان برخلاف ماساژ خانم ها است و نمی توان همان عواملی که در ماساژ خانم ها به کار می برید را در اینجا به کار گیرید زیرا برخی آقایان حساسیت خانم ها را نداشته و نیاز به ظرافت و لطافت و ریزه کاری ندارند و یا حتی این موارد موجب بر هم خوردن آرامش آنها نیز می شود. پس توجه داشته باشید که برای ماساژ آقایان باید شناخت سطحی از خواسته ها و نیازهای آنها داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با نکات اساسی در مورد ماساژ آقایان آشنا کنیم.
توجه داشته باشید که در ماساژ آقایان ماساژ را از قسمت پایین به سمت بالا ادامه دهید. از تکنیک اوفلوراژ که در مقاله قبلی ذکر شد استفاده کنید تا ضربه های آرام و طولانی از قسمت بالای استخوان لگن تا پایین گردن اعمال کنید.
کف هر کدام از دستان خود را بر روی دو طرف ستون فقرات قرار دهید و به سمت بالا بکشید، به نحوی که دو دست به صورت موازی با یکدیگر قرار داشته باشند. در ماساژ آقایان بسته به نوع ماساژ با توجه به خصوصیات فیزیکی آنها نیاز به اعمال فشار و همچنین عضلات قوی خواهید داشت. هنگامی که به قسمت بالایی کمر رسیدید ، دستان خود را به سمت بیرون و شانه ها بکشید ، به صورتی که در خط بالای محل قرارگیری قلب حرکت کند.
به قسمت پایینی کمر باز گردید و از حرکت ورز دادن استفاده کنید تا ماهیچه های بزرگ دو طرف ستون فقرات را ماساژ دهید. این قسمت ها بسیار مستعد گرفتگی و خستگی می باشند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که وقت بیشتری را برای ماساژ این قسمت اختصاص دهید.
سپس از تکنیک “فشار دادن و رها کردن” استفاده کنید تا تا به قسمت بالای کمر بروید. این تکنیک به این صورت است که نوک انگشتان خود را به صورت محکم به ماهیچه و ‌گوشت کمر وارد کرده و سپس رها می کنید. هنگامی که فشار را متوقف می کنید ، مغز شخصی که ماساژ را دریافت می کند ، ماده شیمیایی ای ترشح می کند که باعث لذت وی خواهد شد.
هنگامی که فرآیند ماساژ به قسمت بالایی کمر رسید، آرنج فرد دریافت کننده ماساژ را خم کنید تا استخوان های تیغه ای کتف و شانه وی بیرون آید. این کار باعث می شود که دسترسی بهتری به ماهیچه های اطراف این استخوان ها داشته باشید. ماساژ این ماهیچه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در معرض گرفتگی و کوفتگی بسیار زیادی قرار می گیرند.
برای رفع این گرفتگی و کوفتگی ، با انگشت شست یا با استفاده از یک انگشت بر روی قسمت مورد نظر به طور مکرر فشار وارد کرده و رها کنید.

برای کسب اطلاعات از نحوه ماساژ آقایان و یا برای اطمینان از ماساژر های حرفه ای ما می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.