روش های اپیلاسیون آقایان

در این مقاله قصد داریم برای افراد تازه واردی که می خواهند اپیلاسیون آقایان داشته باشند مواردی را بیان کنیم که به راحتی آنها کمک می کند و باعث می شود آشنایی بیشتری نسبت به اپیلاسیون آقایان داشته باشند.
امروزه اپیلاسیون آقایان امری است که دیگر در همه جا برای افراد پذیرفته شده است و در سال های اخیر اپیلاسیون آقایان گسترش زیادی یافته و در میان برخی آقایان بسیار محبوب شده است. برای دانستن اینکه بهترین روش از بین بردن موهای روی سینه، یک اپیلاسیون حرفه ای چقدر هزینه خواهد داشت و چگونه در خانه اپیلاسیون انجام دهید این مقاله را بخوانید.

 

برای اپیلاسیون آقایان چگونه آماده شوید ؟

پیش از اپیلاسیون، دوشی بگیرید تا پوست قسمت هایی که می خواهید اپیلاسیون کنید را تمیز کنید و لایه های سطحی پوستتان تمیز و پاک شوند. حواستان باشد که هیچگونه نرم کننده پوست یا روغن بر روی سطح بدنی که می خواهید آن را اپیلاسیون کنید نمالید. به یاد داشته باشید که سطح خشک پوست کمک خواهد کرد تا اپیلاسیون با کیفیت بالاتری را تجربه کنید.

اگر شما از روش های سنتی اپیلاسیون آقایان نظیر موم داغ استفاده می کنید پس ابتدا موم را داغ کنید ولی به یاد داشته باشید که آن را خیلی داغ نکنید! شما قادر نخواهید بود از پس درد موم کرک بربیایید اگر خودتان را با موم بسوزانید، حتی اگر مبانی و اصول آن را به خوبی مورد ملاحظه قرار داده باشید. اگر تمایل دارید که تست حساسیت یا آلرژی را پیش از اپیلاسیون انجام دهید؛ ابتدا دمای موم را بررسی کنید سپس موم را بر روی پوست داخلی دست خود بزنید. پس سرد شدن موم ن را با پارچه ای از روی دست خود بردارید. چند دقیقه ای صبر کنید تا مطمئن شوید پوست شما خارش یا علائم خاصی از خود نشان نمی دهد. اگر پوست شما به موم حساسیت نداشت می توانید به انجام اپیلاسیون ادامه دهید و اولین تجربه اپیلاسیون آقایان خود را کسب کنید.

می توانید تجربه اپیلاسیون آقایان خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید تا دیگر مخاطبان نیز با روش های جالب شما آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم