۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

به طور اطمینان شما به خوبی با ماساژ آشنا می باشید اما آیا تا به حال چیزی در مورد اینکه چه چیزی باعث بهتر شدن ماساژ آقایان می شود به گوشتان خورده است؟ ماساژ آقایان با توجه به خصوصیات اخلاقی آنها ممکن است بسیار دشوار باشید و هر فرد توانایی انجام آن را نداشته باشد اما لازم است بدانید ماساژ آقایان چه برای همسرتان باشد و یا چه برای دوست و برادر به آرامش فرد بسیار کمک می کند و روابط بین زنایشویی را نزدیکتر و بیشتر می کند. باید به این نکته توجه نمایید که تمام همان تکنیک هایی که در ماساژ خانم ها به کار می رود در ماساژ آقایان نیز موثر باشد.
در حالی که ماساژ خانم ها به همراه شمع، خوشبو کننده و عطر و روغن های متفاوت موجب آرامش و راحتی آنها می شود ممکن اسن این امور موجب ناراحتی در ماساژ آقایان شده و حتی به سختی بتوانند احساس آرامش و یا راحتی بکنند. به جای اینکه در ماساژ آقایان برای راحتی و آرامش آنها به تمام چیزهایی که خودتان را به هنگام ماساژ راحت و آرام می کند فکر کنید و یا انجام دهید، مواردی که موجب آرامش او می شود را انجام دهید و محیط را با توجه به خواسته های او آرام و تزیین کنید تا آرامش بیشتری به او ببخشد و به هنگام ماساژ آقایان آن قسمت از بدن آقایان را ماساژ بدهید که استرس در آنجا جمع می شود.

باید دقت کنید که به جای آنکه صدای اقیانوس یا صداهای طبیعت را بگذارید یا حتی شمع روشن کنید تا شاید به این روش کمی آرامش را برای یک آقا در ماساژ آقایان ایجاد کنید مواردی را در مظر بگیرید که شخص مورد نظر را آرام می کند. شاید باور نکنید ولی برای بعضی آقایان کم کردن نور و یا تاریک کردن محیط بسیار آرامش بخش تر از روشن کردن شمع می باشد. حتی شاید گوش دادن به بازی فوتبال تو رادیو بیشتر از گوش دادن به موسیقی پیانو مرد را آرام کند. توجه داشته باشید که هر فرد دارای سلایق متفاوتی است و هر شخص به یک نوعی آرامش خود را از محیط به دست می آورد پس اگر می خواهید در ماساژ آقایان فرد راحت و آرام باشد قبل از آنکه بر روی شکم خود دراز بکشد از او بپرسید که از این موارد چه چیزهایی او را آرام می کند و یا هنگامی که او را ماساژ می دهید دوست دارد چه چیزی در محیط اطراف او باشد. اگر تخت ماساژ ندارید خود را اذیت نکنید و نگران نباشید، استفاده از تخت و تعدادی کوسن و یا بالشت می تواند به همان اندازه تخت ماساژ تاثیرگذار باشد و یا حتی می تواند خیلی بیشتر موجب آرامش فرد شود زیرا فرد با آن آشناست و با تخت خود احساس راحتی بیشتری نیز می کند.

اگر می خواهید بیشتر با ماساژ آقایان آشنا شوید و بدانید چه اموری در ماساژ کمک به بهتر شدن آن می کند به شما توصیه می کنیم مقالات ما را دنبال کنید. زیرا در این مقالات قصد داریم به روش هایی که به بهتر شدن ماساژ آقایان کمک می کند بپردازیم. با ما همراه باشید و مقالات ما را دنبال کنید.