احتمالا تا به حال در مورد اپیلاسیون زیاد شنیده باشید اما بسیار جالب خواهد بود که اگر در مورد اپیلاسیون آقایان اطلاعات کسب کنید و در مورد آن مطالب مفید و آگاه کننده ای بدانید. آیا می خواهید در مورد اپیلاسیون آقایان بیشتر بدانید؟ پس با ما همراه باشید.
امروزه بسیاری از آقایان مانند خانم ها مایل هستند که برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از روش هایی مانند اپیلاسیون بهره ببرند که ماندگاری بیشتری دارد.داشتن بدنی بدون مو بویژه برای اقایان ورزشکار از اهمیت خاصی برخوردار است. دراپیلاسیون موها از ریشه کنده شده و به همین علت انجام دادن این کار روی موهای ضخیم و پرپشت آقایان بدون اطلاعات کافی توصیه نمی شود. انواع مختلفی از موم ها برای انجام این کار وجود دارد که با توجه به نوع مو و منطقه مورد اپیلاسیون میتوان از انها استفاده کرد.یکی از انواع موم های مناسب برای اپیلاسیون،موم برودین می باشد.

جدیدترین و بهترین تکنولوژی در فرمولاسیون پلیمری، موم برودین را یکی از بهترین موم ها در این صنعت ساخته است.نه تنها این موم با پوست ملایم و سازگار است بلکه همچنین در رفع موهای زائد بسیار قوی عمل می کند.از ان میتوان در حرارت های پایین استفاده کرد در حالیکه همچنان انعطاف پذیری خود را حفظ می کند و مانند موم های سنتی،چسبناک و سخت نمی شود.

در یک سیستم ساده و موثر اپیلاسیون،استفاده از دو نوع موم برای اپیلاسیون اقایان لازم و کافی است:یک موم سخت و یک موم نرم هر گونه پوست و هر نوع مو را جوابگو خواهند بود.

موم برودین سخت ابی،اپیلاسیون سریع و موثر با نتایج ملایم را ممکن می کند. این موم پیوسته با داشتن پلیمرهای نواورانه برای انعطاف پذیری طراحی شده است. این امر به فرد اپیلاسیون کننده اجازه می دهد موم را در چند بخش بدون ترس از گسیختگی و جدا شدن بکار ببرد. موم بدون اینکه به پوست بچسبد به طور محکمی به موهای ریز و زبر به مو میچسبد و در دمای پایین حرارت داده می شود تا تحریک پذیری و خارش را به حداقل برساند بنابراین در عین ملایمت بسیار موثر است.این موم برای صورت،زیر بغل و ناحیه شرمگاهی مناسب است.

موم برودین سیاه یک موم رفع موهای زائد عالی است. ترکیب موم نرم از کرم و ژل است که بسیار با پوست ملایم و سازگار است و مانده چسبنده ای بر روی پوست باقی نمی گذارد. این فرمول نوآورانه بسیارموثر بوده،امکان اپیلاسیون سرعتی با حرارت پایین را ایجاد میکند در حالیکه پوست را عاری از مو و لطیف و اسوده باقی می گذارد.استفاده از این موم برای بازوها،پاها،کمر و قفسه سینه توصیه می شود.

مراقبت از پوست در خدمات اپیلاسیون مناسب،اهمیت کلیدی دارد.پیش از اپیلاسیون،پوست باید تمیز و اماده شود تا اطمینان حاصل شود که تنها موها به موم چسبیده و پوست دست نخورده و ارام باقی می ماند و واکنش های طبیعی پوست بخوبی تسکین می یابد. شما می توانید قبل از شروع اپیلاسیون،از لوسیون ضدعفونی کننده اسطوخودوس که یک پاک کننده پیش از اپیلاسیون خنک کننده هست،استفاده کنید. برای داشتن تجربه اپیلاسیون سریع و تا حد ممکن بدون درد و بدست اوردن بهترین نتیجه اپیلاسیون،موهای شما باید حداقل 4/1 اینچ رشد کرده باشد.مراقب باشید که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از هر گونه درمان گرمایشی حداقل دو ساعت قبل از اپیلاسیون و دوازده ساعت بعد از اپیلاسیون اجتناب کنید.

اگر می خواهید بیشتر با اپیلاسیون آقایان آشنا شوید و یا در مورد موم و یا وسایلی که موجب راحتی بیشتر در حین اپیلاسیون می شود بیشتر بدانید به سایت ما مراجعه نمایید و مقالات موجود در سایت را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم