همانطور که می دانید ماساژ آقایان مانند اپیلاسیون آقایان تکنیک های ویژه خود را دارد که در حین انجام آن باید کاملا به آنها آگاه باشید. در واقع فردی که برای شما ماساژر شماست و یا اپیلاسیون آقایان انجام می دهد باید کاملا در این زمینه ها حرفه ای باشد. در این مقاله قصد داریم به نکات مهمی در حین ماساژ پا آقایان بپردازیم که دانستن آنها بدون شک به شما کمک خواهد کرد.
مشکلات ارتوپدی
هنگامی که درد پا مزمن می شود و بیش از مدت زمان معلومی طول می کشد و هیچ‌ گونه بهبود قابل توجهی پیدا نمی کند، ممکن است که دچار مشکلات ارتوپدی با استخوان ها، عصب ها، تاندون ها و رباط های پا شده باشید. با پزشک یا متخصص پا مشورت کنید تا مشکل و علل اصلی و دقیق را تشخیص دهد و با او صحبت کنید که آیا ماساژ آقایان و یا ماساژ پا درمان خوبی به حساب می آید یا خیر. اغلب طی بهبود گردش خون ، ماساژ می تواند شرایطی ایجاد کند تا بدن قادر به درمان خود شود. روش های ماساژ عمیق مانند ماهیچه-عصب درمانی (نوروماسکیولار تراپی) درمانی دقیق در راستای قسمت های مشخص پا و برای کاهش درد در ماهیچه و عصب ها ارائه می دهد. توجه داشته باشید پیش از انجام هر گونه ماساژ پا و یا ماساژ آقایان ابتدا با پزشک خود شورت نمایید.

ماساژ پا و رفع درد
اگر تا به حال ماساژ ندیده اید باید به این نکته اشاره کنیم که ماساژ پا روشی موثر برای رفع یا کاهش درد پا و بدن می باشد. دکتر کریستوفر چیودو از دانشگاه هاروارد ، در کتاب خود به اسم “اصول اولیه مراقبت از پا” بیان کرده است که ماساژ یکی از بهترین و توصیه شده ترین راه ها برای رهایی از درد پا می باشد. ماساژ پا را می توان با دست یا با دستگاه های مکانیکی و متحرک انجام داد. اگرچه خود شما هم می توانید برای خودتان ماساژ پا را انجام دهید، با این حال بهترین و ایده آل ترین حالت این است که فرد دیگری ماساژ را انجام دهد تا حین ماساژ ، حداکثر آسایش را دریافت کنید.

خستگی
هنگامی که پس از کوهنوردی طولانی یا سرپا ایستادن کل روز بر روی سطح بتنی، پای شما درد می گیرید، معمولا مشکل اصلی از ماهیچه های خسته شده و بیش از حد کار کرده می باشد. ماساژ پا با افزایش گردش خون و رساندن خون حاوی مواد مغذی به قسمت های تحت ماساژ باعث می شود که راحت تر این مشکل را برطرف کرد و حرکت مایعات لنفاوی را برای از بین بردن ضایعات سلولی بهبود می بخشد و باعث ریلکس شدن ماهیچه های تحت فشاری می شود که ممکن است از قسمت های ضعیف محافظت کند. ترکیبی از ضربه های سطحی طولانی و فشارهای عمیق و کوتاه می تواند به طور موثر به قسمت های دارای مشکل پا دسترسی پیدا کند.
نکته قابل توجه در مورد ماساژ آقایان این است که بسیاری از افراد تصور می کنند فرد ماساژر به قدرت و توان بالایی نیاز دارد اما یک ماساژر حرفه ای می داند که به وسیله استفاده درست از تمام اعضای دست و نه فقط استفاده از انگشتان دست بدون داشتن توان بالایی می توان یک ماساژ عالی مخصوص آقایان ارائه داد. تنها کافی است به ماساژر خود اطمینان داشته باشید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم