۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

اپیلاسیون آقایان و مراحل انجام آن

 

بدون شک امروزه افراد زیادی می دانند که اپیلاسیون آقایان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و با اینکه ممکن است این روش کمی درد به همراه داشته باشد اما با وجود ژل های بی حسی این مسئله برای افراد به آسانی امکان پذیر شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با اپیلاسیون آقایان و مراحلی که باد تک به تک پیش بروید صحبت کنیم.

مراحل انجام اپیلاسیون آقایان

ابتدا به خاطر داشته باشید که یک ژل بی حس کننده دهانی روی بازوهایتان بمالید تا از درد اپیلاسیون کاسته شود. متخصصان زیبایی پوست در اینباره می گویند بهتر است ژل بی حس کننده را حدود نیم ساعت قبل از اپیلاسیون بر روی پوست دستها استفاده کنید. اما باید به یاد داشته باشید که نباید از این ژل ها زیاد بر روی بدن بمالید زیرا ممکن است باعث التهاب بدن شوند و در این صورت نمی توانید اپیلاسیون انجام دهید.

دست ها را با پوشش سبکی از پودر بچه بپوشانید. متخصصان زیبایی پوست در اینباره توضیح می دهند که پودر بچه تمامی رطوبت اضافه موجود روی پوست را جذب نموده، اجازه می دهد که موم بهتر به موهای زائد بچسبد. چسبیدن بهتر موم این امکان را ایاد می کند که اپیلاسیون زودتر تمام شود و درد کمتری حس کنید.

موم را گرم و اماده کنید. همچنین بسیاری از کیت های اپیلاسیون اماده وجود دارند که حاوی نوعی از موم هستند که وقتی آن را بین دستهایتان بمالید، گرم و اماده استفاده می شود.

موم را روی سطح پوست دستتان بمالید. موم را در جهت رویش موهای دستتان بکشید. برای غالب افراد، این جهت قوسی است که از داخل بازو به سمت بیرون دست می رود.

پوستتان را محکم نگه دارید و از بازویتان موم را خلاف جهت رویش مو بکشید. سعی کنید موم را به سمت بالا نکشید؛ ان را تا حد ممکن نزدیک به پوست از پوست جدا کنید. اگر پوست را محکم نگه ندارید، موم ممکن است حین جداسازی  به سطح پوست بچسبد و موجب ایجاد حساسیت پوستی شود.

پوست را با لوسیون بدن بعد از اپیلاسیون جهت تسکین پوست مرطوب سازید. استفاده از لوسیون التهاب پوست را می خواباند. اما باید توه داشته باشید که از لوسیون های دارای ربی استفاده نکنید زیرا آنها به داخل منافذ باز پوست رفته و باعث ایجاد جوش در سطح بدن می شوند.

 

نکته برای افراد متصدی اپیلاسیون اقایان

اگر فرد مراجعه کننده پیش از این هیچگاه اپیلاسیون نکرده است، یک تست روی ناحیه کوچکی از پوست انجام دهید تا مطمئن شوید که پوست هیچگونه واکنش نامطلوب به موم ندارد. یک نوار کوچک از موی بازو را اپیلاسیون کرده و ان بخش پوست را از جهت قرمزی، تورم یا هر نشانه دیگری از دسته واکنش های الرژیک مورد بررسی قرار دهید. اگر این تست نتیجه خوبی داشت،24 ساعت صبر کرده و سپس دست ها را اپیلاسیون نمایید. توجه داشته باشید هرقدر موها بلندتر باشد، موم راحت تر به موها می چسبد و رفع موهای زائد اسان تر می شود.

اگر می خواهید بیشتر با اپیلاسیون آقایان آشنا شوید و از قیمت آن مطلع گردید پیشنهاد می کنیم با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.