امروزه اقایان بسیاری اپیلاسیون را برای اصلاح موهایشان ترجیح می دهند. اپیلاسیون آقایان باعث می شود موها دیرتر رشد کنند و پوست برای هفته ها نرم تر و صاف تر باقی بماند. همچنین جالب است بدانید با انجام اپیلاسیون ضخامت موها نیز کم می شود. وقتی موهای جدید رشد می کنند، انها معمولا نازک تر و نرم تر نسبت به وقتی هستند که شیو شده اند. برای اصلاح موهای دست اقایان می توانید از یک کیت داروخانه ای ارزان اپیلاسیون آقایان نیز استفاده نمایید.
مواد مورد نیاز برای اپیلاسیون آقایان

اولین وسیله ای که در اپیلاسیون آقایان نیاز خواهید داشت ژل بیحس کننده دهانی است که بدن را کمی بی حس می کند و بدن درد حس نمی کند. این امر موجب راحتی در اپیلاسیون آقایان می شود.

پودر بچه وسیله ای است که حتما باید در اپیلاسیون آقایان از آن استفاده کنید. پودر بچه به دلیل خاصیت گرفتن التهاب و قرمزی بدن و عدم ایجاد خارش، قبل از اپیلاسیون عرق را از بدن فرد می زداید. این امر باعث می شود اپیلاسیون بدون دردی داشته باشید.

جالب توجه است بدانید یکی از مواردی که اپیلاسیون آقایان را راحت و آسان کرده است کیت اپیلاسیون می باشد. این کیت ها به دلیل داشتن تمامی موارد مورد نیاز اپیلاسیون کار را برای شما رات می کند و دیگر نیاز نخواهید داشت خود تک تک به دنبال موارد مورد نیاز اپیلاسیون بگردید.

لوسیون بدن یا روغن بدن یکی از مواردی است که بعد از اپیلاسیون باید به همراه داشته باشید. استفاده از لوسیون باعث می شود التهاب بدن پس از اپیلاسیون آقایان کم شود و خشکی پوست به دلیل برداشته شدن لایه ای از آن رفع شود.

مراحل

-اطمینان حاصل کنید که پوست بدن شما کاملا خشک است. هر قدر پوست شما خشک تر باشد، موم بهتر به موهای شما چسبیده و اپیلاسیون بهتری انجام می شود. هرگز برای اپیلاسیون مستقیما بعد از حمام کردن برنامه ریزی نکنید، به خودتان یک تا دو ساعت زمان بدهید تا بدنتان کاملا خشک شود و هیچگونه لوسیون بدن یا کرم ضد افتاب را بر روی بازوهایتان استعمال نکنید تا زمانی که اپیلاسیونتان انجام شود. نم دار بودن بدن و یا عرق کردن بدن باعث می شود به هنگام اپیلاسیون بدن درد بیشتری تحمل کند که استفاده از پودر بچه باعث خشک کردن عرق یا نم بدن می کند. استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن پیش از اپیلاسیون نیز همیین مشکل را به همراه دارد.

هشدار

قبل از اپیلاسیون از تونر مایع، ماده لایه برداری کننده یا محلول ضدعفونی روی دست هایتان استفاده نکنید. این موارد پوست را از روغن های اصلی  و ضروری پوست عاری ساخته و پوست را در برابر خراش و سایش ناشی از اپیلاسیون اسیب پذیر می کند. هرگز پوست افتاب سوخته،جوشدار یا تحریک شده را اپیلاسیون نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه اپیلاسیون آقایان ما می توانید به سایت مراجعه نمایید و تمامی خدمات ما را مشاهده نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. رضایت شما اعتبار کار ماست.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم