در مقاله قبل راجب ماساژ آقایان صحبت کردیم و اشاره کردیم که روش هایی که برای خانم ها موثر می باشد بر روی آقایان تاثیر متفاوتی دارد و یا حتی ممکن است تاثیر منفی بر روی آرامش آنها بگذارد و پیش آمده که حتی آنها را اذیت هم می کند. پس توجه داشته باشید که ماساژ آقایان با ماساژ خانم ها متفاوت می باشد. با ما همراه باشید تا به موارد بیشتری در مورد ماساژ آقایان اشاره کنیم و به نکات بیشتری در این خصوص اشاره کنیم.
در ماساژ خانم ها استفاده از روغن های معطر بسیار مورد استقبال قرار می گیرد اما باید توجه داشته باشید که برای آقایان روغن های اصلی را با روغن های حرفه ای مانند روغن بادام شیرین مخلوط کنید و در ماساژ آقایان استفاده نمایید تا از این طریق کمک کنید فرد مورد نظر احساس آرامش کند و یا احساس جوانی و شاد بودن بکند. البته باید توجه داشته باشید که از چه نوع روغنی استفاده می کنید تا این احساس شادمانی و جوان سازی را به پوست بدهد.

توجه کنید که از  روغن های اصل مانند چوب صندل انتخاب کنید تا فرد را آرام کنید و سطح استرس او را پایین بیاورید.  از روغن بهارنارنج استفاده کنید تا شادی را برای افرادی که افسرده می باشند در حین ماساژ به ارمغان بیاورید و در آخر اینکه از روغن گیاه داوانا استفاده کنید تا اضطراب موجود در فکر و بدن را کاهش دهید.

در حالی که به هنگام ماساژ خانم ها توصیه می کنیم از روغن های رایحه دار استفاده کنید اما در ماساژ آقایان پیشنهاد می کنیم از روغن هایی که رایحه گل به همراه دارند اجتناب کنید. برای استفاده از روغن، دو یا سه قطره از روغن مورد نظر خود را با یک قاشق غذاخوری از روغن اصلی مخلوط کنید و بر روی بدن فرد بمالید و او را ماساژ دهید.

جالب است بدانید برخلاف ماساژ که می گویند از نوک پا شروع کنید اما ماساژ فرق سر یکی از بهترین روش هایی است تا با آن ماساژ آقایان را آغاز کنید. استرس سر کار، مسیر روزانه رفت و آمد و مشغله های زندگی و سرپرست خانواده بودن باعث می شود آقایان بیشتر احساس نگرانی کنند و این امور موجب سردرد های گاه و بیگاه نیز می شود. پس توصیه می کنیم انگشتان خود را بر روی کف سر قرار دهید و با انگشتانتان بر روی پوست سر فشار وارد کنید اما اطمینان حاصل کنید که فشار زیادی وارد نمی کنید. توجه داشته باشید فشار زیاد باعث تشدید سردرد می شود. قدم بعدی این می باشد که انگشتان خود را بر پشت سر  قرار دهید و بر روی پوست کف سر فشار دهید. برای کاهش فشار و خستگی  انگشتان را به حالت دایره وار در اطراف شقیشه ها تکان دهید تا سردرد را کاهش و موجب آرامش شود.

اگر می خواهید در مورد ماساژ آقایان اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه تا در اینباره اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات موجود در سایت مراجعه کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و در خصوص مایاژ آقایان اطلاعات کسب کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم