۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در این مقاله می خواهیم شما را با موارد بسیاری در خصوص ماساژ آقایان و اینکه در حین ماساژ آقایان چه کارهایی می توان انجام داد صحبت کنیم. ممکن است این امر ذهن افردای که تا کنون آشنایی با ماساژ آقایان ندارند را درگیر کرده باشد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ماساژ آقایان آشنا کنیم.
حال بیایید نگاهی به مواردی که می توان حین ماساژ آقایان انجام داد بیاندازیم:
صحبت کردن حین ماساژ آقایان
این مورد به فرد بستگی دارد. بعضی افراد دوست دارند که حین ماساژ ساکت بمانند تا آرامش بگیرند. بعضی افراد نیز ترجیح می دهند که مکالمه کوتاهی داشته باشند. ماساژور خود را از خواسته خود مطلع کنید.
فرقی ندارد که می خواهید صحبت کنید یا ساکت بمانید، ولی اگر احساس ناراحتی می کنید، گرم یا سردتان است یا نمی خواهید به موسیقی گوش دهید ، بهتر است ماساژور را در جریان بگذارید.

خوابیدن حین ماساژ آقایان
ممکن است که حین ماساژ احساس خواب آلودگی کنید بنابراین اصلا نگران این نباشید که حین ماساژ خوابتان ببرد. اگر خوابتان ببرد اتفاقا نکته خوبی است. ممکن است فرد هنگام ماساژ ریلکس باشد و احساس راحتی کند. اما در انتهای ماساژ از خواب بیدارشان خواهیم کرد. اختصاص چند دقیقه به خودتان بعد از ماساژ همواره نکته مفیدی به حساب می آید.

رفع خستگی با ماساژ آقایان
قابل توجه است پس از ماساژ آقایان باید احساس رفع خستگی داشته باشید. گاهی اوقات ممکن است پس از ماساژ به مدت 24 الی 48 ساعت احساس درد یا سوزش داشته باشید. اما این درد یا سوزش باید از نوع خوب باشد، مثل دردی که پس از انجام ورزش دارید.
پس از ماساژ باید احساس آرامش و ریلکس بودن داشته باشید، طوری که انگار می خواهید بخوابید. این موضوع به خاطر تغییرات در خواص عصبی – شیمیایی مانند سروتونین و اندورفین می باشد. اما نباید انتظار داشته باشید که یکبار انجام ماساژ باعث شود درد کمر یا درد های مزمن که سال ها با خود دارید از بین برود.
بسیاری از مردم انتظار دارند که ظرف چند ساعت درمان شوند. اما من از آن ها می پرسم که چه مدت طول کشیده است که این درد به وجود بیاید و ‌چه مدت است که این درد را به همراه دارید؟ بسیاری از دردها به مرور به وجود آمده اند و به چندین جلسه متوالی نیاز است که این دردها از بین بروند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ آقایان و خدمات آن با ما همراه باشید. امیدواریم از این مقاله لذت ببرید.