۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

بدون شک حالا دیگر خوب می دانید که ماساژ آقایان نیز به نکات و ریزه کاری های فراوانی نیاز دارد و برای انجام این کار باید اطلاعات کافی در این خصوص داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تمامی این موارد را با شما در میان بگذاریم، پس با ما همراه باشید.
نکات ابتدایی پیش از ماساژ آقایان

ماساژ آقایان می تواند انها را ارام نموده و موجب کاهش سطح خستگی و استرس آنها شود اما باید توجه داشت که فوت و فن های ماساژی که یک خانم را می تواند ریلکس کند برای یک مرد ممکن است تاثیرگذار نباشد. در حالی که خانم ها برای ریلکس شدن به شمع ها، رایحه ها و روغن ها وابسته اند این موارد ممکن است موجب ازردگی اقایان شده و حس ناخوشایندی به انها بدهد. پس بهتر است هنگام ماساژ اقایان، از خودشان سوال نمایید که چه کاری و چه نوع ماساژی می تواند حس ارامش بیشتری بدان ها منتقل کند. همچنین توجه داشته باشید محیطی ارام را برای ماساژ فراهم اورده و بر نقاطی از بدن اقایان تمرکز کنید که فشار بیشتری به انها وارد می کند. به خاطر داشته باشید رفع خستگی ازعضلات ضعیف شده و عضلاتی که فشار بیشتری از دیگر عضلات تحمل می کنند باعث آرامش و آسایش بیشتر فرد می شود. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید میزان فشاری است که باید وارد کنید. نیازی نیست خود را خسته کنید فقط کافی است بدانید به چه نحوی از دست و انگشتان خود فشار لازمه را وارد کنید که این امر نیاز به تربه بالایی دارد.

ترکیب روغن ها

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که از ه روغنی برای آقایان استفاده کنید. روغن های اساسی ترکیب شده با روغن های فرعی مانند بادام شیرین می تواند در ماساژ اقایان کمک نموده و انها را اسوده تر سازد و به انها احساس شادی یا طراوت و جوانی ببخشد. اینکه چه روغنی هنگام ماساژ اقایان استفاده می کنید در نوع احساس انها حین ماساژ اثرگذار می باشد. روغن های اصلی مانند چوب صندل را برای ارامش بخشی و کاهش سطوح استرس استفاده کنید. از روغن بهارنارنج برای افزایش شادمانی و کاهش افسردگی می توانید بهره ببرید و از داوانا برای کاستن سطح اضطراب استفاده نمایید. از بکار بردن عطرهای گلی پرهیز کنید. روغن اصلیتان را انتخاب نموده و با دو یا سه قطره ان را با یک قاشق روغن فرعی مخلوط کنید و برای ماساژ بکار ببرید. می توانید از روغن هایی که بیشتر خواص درمانی دارند استفاده کنید و آنها را برای رفع خستگی عضلات بکار برید.

همانطور که مشاهده نمودید در این مقاله نیز قصد داشتیم شما را با نکاتی که شاید برخی افراد در نظر نداشته باشند آشنا کنیم. باید توجه داشته باشی هر مشتری خصوصیات اخلاقی خاص خود را دارد و این شمایید که موظف به سوال در مورد آسایش و راحتی آنها در حین ماساژ هستید. پس حتما نکات بالا را پیش از ماساژ در نظر بگیرید. می توانید برای اطلاع از خدمات ماساژ ما می توانید به سایت مراجعه نموده و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.