۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

بدون شک برای آقایانی که بار اولشان است که می خواهند اپیلاسیون کنند این امر بسیار عجیب می باشد و یا ممکن است سوالات بسیاری در مورد اپیلاسیون آقایان به همراه داشته باشند. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که برای بار اول می خواهید اپیلاسیون کنید این مطلب را بخوانید و اگر نه باز هم توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید چرا که مطالب مفیدی در مورد آماده شدن قبل از هر اپیلاسیون آقایان را فراهم کرده ایم.
به یاد داشته باشید که قبل از اپیلاسیون، دوش بگیرید و پوست مناطق مورد نظر برای اپیلاسیون را تمیز و نرم کنید.اطمینان حاصل کنید که هیچ رطوبت یا چربی در نواحی مورد نظر وجود ندارد چون پوست خشک تجربه اپیلاسیون بهتری فراهم می سازد.  توجه داشته باشید که بلافاصله قبل از اپیلاسیون دوش نگیرید زیرا این امر باعث ایجاد درد بیشتری در بدن می شود. توصیه می کنیم یک ساعت قبل از اپیلاسیون دوش گرفته و به خود اسپرس خوشبو کننده یا اسپری بدن نزنید. زیرا چرب شدن موها همانطور که اشاره کردیم به هنگام اپیلاسیون شما را اذیت خواهد کرد.

اگر از روش سنتی موم داغ استفاده می کنید، موم را گرم نمایید اما آن را خیلی داغ نکنید. شما که نمی خواهید درد اپیلاسیون همراه با تاول زدگی را تجربه کنید! اگر می خواهید تا تست موم را پیش از بررسی دما انجام دهید، از پوست مچ دستتان استفاده کنید. موم داغ نه تنها باعث اذیت شدن پوست می شود بلکه اپیلاسیون دردآوری را برای شما به همراه خواهد داشت و بدن شما را حساس خواهد کرد.

رفع موهای زائد: موم داغ و موم سرد

همانطور که بیشتر و بیشتر مردان رفع موهای زائد بدنشان را در برنامه معمول نظافت روزانه شان می گنجانند، باید مطمئن شوند که از محصول اپیلاسیون مناسب در کیت ابزار ارایشی و بهداشتی خود استفاده می کنند.گزینه های مختلفی مانند نوارهای موم اماده، موم سرد و گرم و موم غلطکی وجود دارد. شما با توجه به مزایا و معایب انها و ترجیح خودتان می توانید بهترین گزینه برای خودتان را انتخاب نمایید.

حال می خواهیم در ادامه به مزایا و معایب اپیلاسیون با موم داغ و سرد بپردازیم. در زیر به چند مورد مهم آن اشاره کرده ایم:

اپیلاسیون با موم داغ

مزایا:

گرما منافذ و فولیکول های مو را باز می کند و بیرون کشیدن موها را اسان تر می سازد.

به خوبی به موها می چسبد در نتیجه یکباره همه موها کنده می شود.

حتی برای موهای کوتاه مناسب است.

معایب:

می تواند پوست را بسوزاند اگر موم بصورت خیلی داغ استفاده شود.

وقتی خشک بشود به سختی قابل برداشته شدن و کنده شدن است و موجب الودگی و بهم ریختگی می شود.

-گرچه فرایند سریعی است، اما اماده کردن موم گرم می تواند زمان بر باشد.

طول می کشد تا روش صحیح استفاده را بیاموزید.

اپیلاسیون با موم سرد

مزایا:

استفاده از ان اسان و ساده است.

-ارزان می باشد.

بدون الودگی و بهم ریختگی است.

بیشتر افراد استفاده از این نوع اپیلاسیون را کم دردتر می دانند.

هیچ اماده سازی خاصی نیاز ندارد.

برای افراد با موهای دارای ضخامت و زبری کمتر، بهترین گزینه است.

معایب:

به خوبی به موها نمی چسبد در نتیجه شاید لازم باشد در برخی نواحی چندین بار اپیلاسیون را تکرار نمایید که این موضوع به نوبه خود می تواند باعث تحریک پذیری پوست و خارش و درد فراوان شود.

خطر رشد موهای زیر پوستی را افزایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اپیلاسیون آقایان می توانید به سایت مراجعه نمایید و مقالات مربوط به آن را مطالعه نمایید. برای اطلاع از قیمت و دیگر ویژگی های اپیلاسیون آقایان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.