۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در این مقاله قصد داریم به شما در مورد اپیلاسیون سینه و کمر آقایان که با آن ها می توانید موی کمر و پشت خود را از بین ببرید و رشد موهای آن قسمت را کم کنید به صحبت بپردازیم.
اپیلاسیون سینه آقایان

اگر شما جز افرادی هستید که ترجیح می دهید اپیلاسیون آقایان خود را در منزل انجام دهید. قابل توجه است بدانید، سینه جز قسمت هایی است که به راحتی می توانید موهای آن را در خانه بردارید. برداشتن موهای سینه آقایان کمابیش کار راحتی است و برآمدگی ها و تو رفتگی های خاص بر روی سینه وجود ندارد و شکافی بر روی سینه وجود ندار که کار اپیلاسیون آقایان را دشوار کند. اما آیا شما برای بار اول است که می خواهید سینه خود را اپیلاسیون کنید؟ اگر جواب شما مثبت است پسشنهاد ما این است که حتما برای بار اول به مراکز اپیلاسیون آقایان مراجعه کنید. توجه داشته باشید اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که موهای سینه های شما ضخیم و پر پشت است اپیلاسیون به شما کمک می کند تا در دفعات بعدی موهای شما کمتر و نازکتر شود. اما استفاده از تیغ و یا ژیلت باعث پر شدن موها و ضخیم تر شدن آنها می کند. تنها نکته ای که باید حتما به آن توجه کنید موهای اطراف سینه و نزدیک نوک سینه آقایان را اپیلاسیون نکنید زیرا درد زیادی با همراه دارد و خیلی خوشایند نخواهد بود.

اپیلاسیون کمر آقایان

همانطور که در بالا بیان شد اپیلاسبون سینه آقایان تقریبا شبیه اپیلاسیون موی کمر آقایان می باشد. اگر همیشه دغدغه شما این بوده است که چگونه از شر موهای کمر خود خلاص شوید و یا اگر جز افرادی هستید که موی بدن زیادی دارند بابد خدمت شما عرض نماییم که اگر موهای موجود در کمر در یک فضای بزرگ و گسترده با موهایی در قسمت های کمتر مودار کمر وجود دارد که برخی از این نقاط نیز فاقد هیچگونه مو هستند. پس بدانید که با این وجود اپیلاسیون کمر آقایان کار ساده ای است و می توان آن را در منزل انجام داد. اما از آنجایی که دوست ندارید بدن شما درد بگیرد و یا زخم شود پیشنهاد می کنیم برای رفع موهای خود حتما به مرکز اپیلاسیون آقایان مراجعه کنید. شما می توانید با فراهم کردن وسایل مخصوص اپیلاسیون، این کار را در خانه انجام دهدی اما توجه داشته باشید که برای این کار حتما نیاز به دوست یا خمسر خود دارید تا با این کار آشنا باشید و بتواند موهای ضخیم شما را به درستی و بدون زخم شدن بردارد. نکته قابل توجهی که بسیاری از افراد را در حسن ماساژ می آزارد و بسیاری از افراد از آم بی خبر می باشند. موهای روی پشت بازو است. پشت بازو به دلیل داشتن پوستی نازک از حساسیت بیشتری دی حین اپیلاسیون آقایان برخوردار است. پس پیشنهاد می کنیم از برداشتن موهای آن ناحیه در منزل صرف نظر کنید زیرا برداشتن موهای آن قسمت به دلایل بازگو شده کمی دشوار می باشد. انواع روش های اپیلاسیون آقایان را می توانید از طریق راه های ارتباطی از همکاران ما جویا شوید.