۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در این مقاله قصد داریم به یکی از موارد مهم ماساژ آقایان اشاره کنیم که شاید افراد به آن دقت زیادی نکنند. می خواهیم شما را با چندین نوع از روغن های مخصوص ماساژ که به آرامش بدن کمک ویژه ای می کنند آشنا کنیم.
همانطور که می دانید انواع مختلفی از روغن های ماساژ برای ماساژ آقایان در دسترس می باشد اما همیشه از ما این سوال پرسیده می شود که چه روغن یا کرم ماساژی برای ماساژ آقایان بهتر است؟ چندین نوع روغن مرغوب وجود دارد که می خواهیم به شما یک مورد را در این مقاله معرفی کنیم.

روغن مل رز آبرسان

شاید تا به حال نام این روغن به گوشتان نخورده باشد شاید تصور کنید مل رز نام یک گل است اما اشتباه برداشت نکنید مل رز نام یک شهری در اسکاتلند می باشد. جالب است بدانید که مل روز اولین بار در استرالیا و یا شاید در جهان بود که تبدیل به اولین روغن ماساژ محبوبی شد که پخش کننده آب در  سطح بدن بود. روغن های دارای انتشار آب نه تنها باعث افزایش عمر هوله ها می شود بلکه خطر آتش گرفتن هوله ها را در خشک کن کاهش می دهند.

می توانید روغن مل رز را آزمایش کنید اینطور که چندین قطره از آن در آب گرم اضافه کنید و آن را تکان دهید، سپس مشاهده خواهید کرد که محلول سفید شده است در واقع روغن به شکل ذرات ریز و پایدار در می آید. به خاطر داشته باشید در صورت استفاده از روغن مل رز و کثیف شدن لباس یا هوله در حین ماساژ آقایان با این نوع روغن، استفاده از پودر لباس شویی معمولی می تواند روغن ماساژ را از هوله یا لباس پاک کند.

با ما همراه باشید تا بیشتر از روغن های مناسب مخصوص ماساژ که باید در ماساژ آقایان از آنها استفاده شود صحبت کنیم.