تا به امروز مقالات زیادی در مورد ماساژ آقایان و نحوه رفع خستگی برای شما تهیه نموده ایم و در سایت قرار داده ایم. امروز می خواهیم به شما نحوه ماساژ در منزل آقایان را آموزش دهیم. با یادگیری قدم به قدم این مراحل می توانید اعضای خانواده خود را به هنگام خستگی با ماساژ آرام کنید و استرس و اضطراب آنها را کاهش دهید. در ادامه به دو تکنیک اولیه ماساژ آقایان اشاره خواهیم کرد. ماساژ را با پاها شروع کنید

احتمالا تا به حال ماساژ را از شانه ها آغاز می کردید اما قابل توجه است که آغاز ماساژ از پا باعث رفع خستگی بیشتر و زودتری می شود. ماساژ را ابتدا از کف پا شروع کنید، به این صورت که دو دست را اطراف پا قرار دهید و با انگشت شست خود بر روی پا فشار وارد کنید. به برآمدگی هر پا توجه بسیار زیادی کنید، زیرا در این قسمت فشار و خستگی بسیار زیادی جمع می شود و انجام صحیح ماساژ آقایان می تواند بار بسیار زیادی از این خستگی را از روی پا بردارد. هم چنین می توانید پاشنه و قوزک پاها را نیز ماساژ دهید.
در انجام ماساژ آقایان و هنگام ماساژ پا، هنگامی که به انگشت های پا رسیدید، هر انگشت را به صورت جداگانه بگیرید و آرام بکشید. این کار باعث آزاد شدن خستگی و‌ گرفتگی های انگشت ها خواهد شد. در انجام ماساژ آقایان این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که هر کسی دوست ندارد که به پاهایش دست بزنید و بعضی از افراد نسبت به این کار بسیار حساس بوده و به نوعی احساس غلغلک آن ها به وجود می آید. بنابراین قبل از شروع ماساژ آقایان و مخصوصا قسمت پا، در این مورد از شخص دریافت کننده ماساژ جویا شوید که با این کار مشکلی نداشته باشد.
 ماساژ خود را تا ساق پاها ادامه دهید

هنگامی که ماساژ قسمت تحتانی پا خاتمه یافت ، ماساژ را به پشت ساق پاها ادامه دهید. برای شروع به هر پا چند ضربه آرام بزنید تا خستگی موجود از بین رود و پا احساس ریلکس بودن کند.
با استفاده از دو دست فشارهای آرام وارد کنید و آرام و روان پوست را مقداری بکشید. به این تکنیک ماساژ آقایان ، افلوراژ یا ماساژ سبک می گویند و روشی بسیار خوب برای انجام ماساژ می باشد.
سپس پای دیگری که ماساژ نمی دهید را با حوله بپوشانید و بر روی ماساژ نرمه ساق پا تمرکز کنید. از تکنیک ورز دادن (مانند ورز دادن خمیر نان) برای ماساژ ساق پا استفاده کنید. ماساژ را تا ران پا ادامه دهید و تکنیک ورز دادن را در این قسمت نیز تکرار کنید. سپس کف و انتهای انگشت شست دست خود را بر روی پوست پا فشار دهید و به آرامی در امتداد ران پا حرکت دهید. ماساژ را باید همواره در جهت قلب انجام دهید. دقت کنید پایی که کار ماساژ آن تمام شده است را با یک حوله بپوشانید تا گرم بماند و تکنیک ذکر شده را برای ماساژ پای دیگر انجام دهید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد ماساژ های گوناگون آقایان می توانید به مقالات موجود در سایت مراجعه و آنها را مطالعه نمایید و برای اطلاع از قیمت ماساژ آقایان و محل کار و اطلاعات در این خصوص می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم