۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

احتمالا تا به حال با خود فکر کرده اید که برای ماساژ آقایان باید چکار کرد و چه مواردی را در نظر گرفت. اگر شما هم جز افرادی هستید که خود ماساژ را یاد گرفته اید و به طور مبتدی افراد خانه و اعضای خانواده خود را ماساژ می دهید و یا علاقه دارید که با ماساژ دوستان و اعضای خانواده خود را آرام کنید و دردهای بدن آنها را تسکین دهید این مقاله برای شما مفید خواهد بود و نکات مهمی را به شما یادآور می کند.

آماده سازی شرایط ماساژ

پیش از آن که ماساژ آقایان را شروع کنید باید محیط را آماده کنید. در ماساژ آقایان آماده سازی محیط با ماساژ خانم ها متفاوت است. بجای تکیه بر صدای اقیانوس و شمع که می توانید برای ریلکس سازی از انها بهره ببرید، چیزهایی را درنظر بگیرید که خود اقایان درخواست کرده اند.توجه داشته باشید که این موارد به روحیات هر فرد بستگی دارد و ممکن است یک آقا با صدای اقیانوس و وجود شمع های متعدد احساس راحتی کند. شاید صرفا استفاده از لامپ های کم نور گزینه بهتری نسبت به استفاده از شمع باشد؛ گوش دادن به یک برنامه ورزشی برای یک مرد شاید به اندازه گوش کردن یک خانم به صدای پیانو برایش ارامش بخش باشد. از قبل از او بپرسید که چه چیزی را در محیط ماساژ دادن ترجیح می دهد در اختیار داشته باشد.شاید حتی برخی اقایان برای محل ماساژ بجای تخت ماساژ درخواست استفاده از تخت های معمول با بالشتک های فراوان داشته باشند که برای انها حتی بیشتر از تخت مخصوص ماساژ می تواند ارامش بخش باشد. پس به یاد داشته باشید این موارد را از هر فرد بپرسید تا شرایط موجود آرامش او را پرت کند.

از بالای بدن شروع کنید

در ماساز آقایان پیشنهاد می کنیم ماساز را از بدن شروع کنید. ماساژ پوست سر یک راه ایده ال برای شروع ماساژ اقایان است.استرس ناشی از کار، روابط و زندگی خانوادگی می تواند به اقایان احساس خستگی و فرسودگی بدهد و انها را مستعد ابتلا به سردرد نماید. با توجه به اینکه در کشور ما اکثرا آقاین سرپرست خانواده هستند و اوضاع مالی و پرداختی همیشه ذهن آنها را درگیر می کند عضلات سر آنها نیز به مرور خسته تر می شود. با حرکت دادن انگشتانتان روی پوست سر شروع کنید و اطمینان حاصل نمایید که بیش از حد به سر فشار وارد نمی اورید.سپس انگشتانتان را پشت سر اقای تحت ماساژ قرار داده و نوک انگشتهایتان را با حرکاتی دایره ای بسمت شقیقه ها حرکت دهید تا فشار و تنش را کم کنید. ماساژ سر و صورت یکی از آرامش بخش ترین ماساژ هاست و با انام این کار در ماساژ آقایان شما با ایاد آرامش عمیقی در سر ذهن فرد را به سمت ماساژ معطوف می کنید.

با ما همراه باشید تا نکات بیشتری در مورد ماساژ با شما در میان بگذاریم. برای کسب اطلاعات از نحوه استفاده از خدمات ما می توانید با ما از طریق شماره های موجود در سایت در تماس باشید.