۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

اپیلاسیون موی صورت آقایان مزایای بسیاری دارد ، در عین حال ممکن است مشکلاتی نیز به همراه داشته باشد. اپیلاسیون سریع انجام می گیرد و حدود ۳ تا ۶ هفته رویش مجدد مو طول می کشد. مویی که پس از اپیلاسیون آقایان می روید نسبت به قبل از اپیلاسیون باریک تر است و تشخیص آن سخت تر می باشد. بزرگترین مشکل اپیلاسیون ناراحتی ها حاصل شده می باشد. ممکن است قرمزی کوتاه مدت پوست یا التهاب آن در چند ساعت اولیه پس از اپیلاسیون آقایان رخ دهد. اپیلاسیون را می توان در خانه و مراکز تخصصی انجام داد. آقایان هنگام تهیه کیت اپیلاسیون، باید نوع یا برندی را انتخاب کند که مناسب این نوع موها باشد.
مرحله اول

موی صورت خود را یک یا دو هفته نتراشید. در صورت بلند شدن ریش یا سبیل، آن را تا نیم سانتی متر کوتاه کنید. موهایی که از قبل تراشیده اید نیز باید به این اندازه برسند.

مرحله دوم

موم را بر اساس دستورالعمل گفته شده روی آن گرم کنید. بعضی از موم ها را می توان در مایکروفر گرم کرد. برای گرم کردن سایر موم ها می توانید از ظرف مخصوص همراه موم استفاده کنید. هم چنین می توان از موم سرد نیز استفاده کرد اما همیشه نمی توان برای موی صورت از آن ها استفاده کرد.

مرحله سوم

توپ پارچه ای را با الکل یا محلول مخصوص قبل از اپیلاسیون آقایان آغشته کنید. این مرحله چربی ها و سایر موادی که از اپیلاسیون صحیح جلوگیری می کنند را از بین می برد.

مرحله چهارم

قبل از شروع اپیلاسیون آقایان چند لحظه صبر کنید تا پوست خشک شود.

مرحله پنجم

با استفاده از کاردک، مقدار کافی موم بردارید. کاردک را تکان دهید تا موم حرکت کرده و از تجمع آن در یک قسمت جلوگیری شود. کاردک را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا دیگر مومی بر روی کاردک باقی نماند و کاملا بر روی پوست قرار گیرد. موم های سرد به این آسانی پخش نمی شوند.

مرحله ششم

موم را در قسمت کوچکی از پوست پخش کنید. موم نباید بیش از حد رقیق باشد یا مو را بگیرد.

اپیلاسیون آقایان و ماساژ آقایان با بهترین نحو را می توانید در مرکز خدمات اپیلاسیون و ماساژ ما بیابید.