۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در دو مقاله پیشین در مورد تکنیک هایی که به هنگام ماساژ آقایان باید رعایت کنید صحبت کردیم و به این موضوع بارها اشاره کردیم که تصور اینکه ماساژ آقایان نیز مانند ماساژ خانم ها به شمع، عطر و یا فضای عاشقانه و رمانتیک نیاز دارد تصور اشتباهی است. ممکن است برخی آقایان با این موارد با این موارد هی مشکلی نداشته باشند و حتی موب آرامش آنها شود اما ممکن است برخی از مراعه کنندگان با این موارد احساس ناخوشایندی به آنها دست دهد و ماساژ نه تنها باعث آرامش آنها نشود بلکه راحتی و آرامش آنهال را نیز بر هم بزند. با ما همراه باشید تا تکنیک های زیادی را برای کسانی که ماساژر تازه کار هستند و یا به ماساژ علاقه فراوانی دارند  و یا می خواهند همسر خود را با ماساژ سورپرایز کنند در میان بگذاریم.
به یاد داشته باشید که گردن و شانه ها را ماساژ دهید. همانطور که می دانید در شغل های اداری و پشت میز نشین بدون اینکه فرد متوجه شود فشار زیادی به عضلات گردن و شانه ها وارد می شود. اگر فردی هستید که ورزش نمی کنید این امر به مرور زمان باعث می شود عضله ها تحلیل رفته و موجب اذیت افراد شود و درد و خستگی زیاید در این نقاط جمع شود. هنگامی که مراحل ماساژ شانه ها به پایان رسید، از تکنیک فشار دادن و رها کردن برای ماساژ اطراف و امتداد گردن تا محل رویش موهای سر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که دستان خود را در دو طرف ستون فقرات نگه دارید. یک دست خود را همانند روش های سنتی ماساژ بر روی یکی از شانه ها قرار دهید و با انگشت شست خود، ماهیچه شانه را به صورت عمیق ورز دهید. از انگشتان خود برای گرفتن و ماساژ شانه استفاده کنید اما بر روی استخوان ترقوه فشار وارد نکنید زیرا این کار می تواند دردناک باشد و ممکن است فشار زیاد خطراتی را به همراه داشته باشد. سپس حرکت کنید و جلوی سر شخص دریافت کننده ماساژ قرار بگیرید تا شانه های وی جلوی شما قرار داشته باشند. باید توجه داشته باشید شانه ها را از پشت و جلو ماساژ دهید زیرا عضلات آن با هم متفاوت است. دستان خود را مشت کنید و با برآمدگی انگشتان خود قسمت بالای شانه ها را آرام ماساژ دهید تا گرفتگی و ‌کوفتگی رفع شود. سپس از انگشت شست خود استفاده کنید تا قسمت بالای شانه ها و امتداد آن و هم چنین بالای گردن را با روش فشار دادن و رها کردن ماساژ دهید.

در این سه مقاله ارائه شده قصد داشتیم تکنیک های حرفه ای حین ماساژ آقایان را به شما بگوییم و امیدوارم برای شما مفید واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از ماساژ آقایان می توانید به مقاله های موجود در سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. خدمات ماساژ آقایان ما به بهترین نحو توسط ماساژر حرفه ای صورت می گیرد. با ما در تماس باشید.