۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در ماساژ آقایان به هنگام ماساژ باید بدانید که از کدام ناحیه ماساژ را شروع کنید و به کدام قسمت های بدن بروید. در ماساژ آقایان توصیه ما به شما این خواهد بود که از سر ماساژ را شروع کنید تا عضلات درگیر سر خیلی زود خستگی و آرامش لازم را دریافت نمایند. با این کار بدن و ذهن فرد زودتر و بهتر با ماساژ مطابقت پیدا می کند و موجب آسایش و رفع خستگی فرد می شود. وقتی ماساژ آقایان از سر آغاز می شود خیلی زودتر بدن ظرفیت پذیرش آرامش حین ماساژ را پیدا می کرد. با ما همراه باشید تا در مورد نحوه ماساژ آقایان توضیحاتی بدهیم.
ماساژدهی پشت بدن

پس از ماساژ سر، مرحله بعدی ماساژ سطح بالای کمر اقا می باشد. اگر اقایانی که انها را ماساژ می دهید به کارهای فیزیکی و یدی اشتغال دارند و دائما از بدنشان به عنوان یک ابزار بهره می برند، می توان گفت که کمر انها مهمترین سیستم پشتیبان بدنشان است و احتمالا در انتهای یک روز کاری، بسیار خسته و دردناک است. مقداری روغن را بین دستانتان با مالش دستانتان به یکدیگر گرم نمایید و سپس شروع به حرکت دستهایتان بر کمر انها با حرکاتی دورانی کنید. با مشت هایتان پوست را مالش دهید. در حین این کار از اقای تحت ماساژ سوال کنید که ایا فشار بیشتر یا کمتری را ترجیح می دهد زیرا عضلات با توه به ضعیف و قوی بودن تحمل میزان مشخصی از فشار را دارند و اگر این فشار از میزان معمولی آن بیشتر باشد باعث اذیت فرد و لذت نبردن از ماساژ می شود. روی گردن و شانه ها تمرکز بیشتری کنید. حداقل پنج تا ده دقیقه در هر نقطه از پشت انها باید صرف شود.

اخرین مرحله:ماساژ پا

پاها بعد از ماساژ صورت، گردن و بدن می تواند اخرین مرحله در ماساژ اقایان شمرده شود. پاهای اقایان هر روز تحت فشار و ضربه ممکن است قرار داشته باشد خصوصا اگر شغل انها نیازمند سرپا ایستادن طولانی یا پوشیدن پاپوش های نامناسب باشد. یک ماساژ پای مناسب می تواند در ارامش بخشیدن به اقایان بسیار موثر باشد.ابتدا مقداری روغن را بین دستهایتان گرم کنید و بعد یک کف دستتان را کف پای انها قرار دهید به طوری که گرمای دست شما را حس کنند. مالش دادن انگشتان پا به طور جداگانه و کشیدن مختصر انها برای کاهش تنش و خستگی در انگشتان، ایده بسیار خوبی است. توصیه می کنیم ماساژ را با مالش دادن ناحیه پاشنه پا تمام کنید.

اینکه چه تکنیک هایی را برای ماساژ آقایان بکار برید بستگی به میزان حرفه ای یا مبتدی بودن شما دارد. پیشنهاد ما این است که اگر در ماساژ فردی مبتدی هستید دوره های ماساژ را ببینید زیرا بدن هر فرد بسیار حساس می باشد و تحت هی شرایطی ماساژ نباید به گونه ای باشد که فرد اذیت شود و یا قسمتی از بدن فرد آسیب ببیند. در نهایت توصیه می کنیم برای اطمینان خاطر خود و ماساژ خوب و راحت به ماساژر حرفه ای مراجعه نمایید. برای ارتباط با ما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.