۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

ماساژ شکلات یکی از خدمات ماساژ در مجموعه دنیز ماساژ است که خیلی فراتر از انتظارات شماست و جزو ماساژهای لاکچری و آرامش بخش است که با استفاده از شکلات های خاص انجام می گیرد.
در این نوع ماساژ ، ماساژور ابتدا شکلات مایع را بر روی بدن ریخته و بدن را با شکلات مایع آغشته می کند و با استفاده از شکلات مایع بر روی ماهیچه های بدن حرکات دورانی انجام می دهد .

تکنیک کار ماساژ شکلات مثل ماساژ روغن است . این حرکات در ماساژ شکلات باعث جذب کافئین موجود در شکلات و نیز مواد معدنی آن در پوست بدن می شود.
ماساژ شکلات علاوه بر شفافیت و تغذیه پوست به واسطه کافئین موجود در شکلات، موجب شکستن سلولیت ها و افزایش فرایند چربی سوزی می شود. علاوه بر آن شکلات به دلیل وفور مواد معدنی مختلف به رشد و تجلیل سلول های پوست کمک می نماید.
تنفس رایحه شکلات در طول فرآیند ماساژ شکلات تاثیر خیلی زیادی در آرامش اعصاب و از بین رفتن تنش های روحی دارد.

در همه جای دنیا برندهای معروف ، کرم های مخصوص ماساژ درمانی خود را بر پایه شکلات عرضه می دهند . محصولاتی که برای ماساژ آقایان استفاده می شود و حاوی بیش از 35 درصد کاکائو خالص هستند که برای رفع احساس خستگی مفرط و احیای پوست بسیار مناسب هستند. آنتی اکسیدان ها همچنین به افزایش سطح کلاژن و الاستین در پوست کمک می کنند و باعث کاهش اثرات پیری می شود.

 

مزایای ماساژ شکلات