۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

در این مقاله قصد داریم به مواردی که باید به هنگام اپیلاسیون آقایان در منزل رعایت کنید اشاره کنیم. در اپیلاسیون آقایان باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه می خواهیم به آن موارد اشاره کنیم.
پیش از انجام اپیلاسیون آقایان ابتدا باید محلی برای انجام اپیلاسیون در خانه خود تدارک ببینید. سرویس بهداشتی و حمام بهترین مکان می باشد زیرا تمیز کردن موها از روی کاشی بسیار آسان تر از چوب و فرش می باشد. با این حال، قطعا به فضایی نیاز خواهید داشت که به راحتی بتوانید حرکت کنید و دست و پای خود را دراز کنید. بنابراین اگر سرویس بهداشتی و حمام شما فضای کوچکی دارد، مکان دیگری را انتخاب کنید.

زیرانداز پلاستیکی، روزنامه باطله یا هر نوع پوشش دیگری بر روی زمین قرار دهید تا از کف مکان مورد نظر محافظت شود. پارچه تمیز یا دستمال کاغذی و روغن برای تمیز کردن خود به همراه داشته باشید. روغن های معدنی، روغن زیتون یا هر نوع روغن دیگری بلافاصله موم را از سطوح مختلف و هم چنین از روی پوست پاک می کند.

موی بدن خود را بتراشید. باید موی بدن خود را به اندازه کمتر از نیم اینچ یا ۱/۳ سانتی متر بتراشید. هر مویی که اندازه آن کمتر از یک چهارم اینچ یا ۰/۶ سانتی متر باشد به سختی برداشته می شود و می تواند منجر به کشیدگی پوست و ایجاد درد زیاد شود. این موضوع برای موهای بزرگ تر از نیم اینچ یا ۱/۳ سانتی متر نیز صادق می باشد. هربار که می خواهید اپیلاسیون انجام دهید، ابتدا با قیچی یا سایر تجهیزات ، موی بدن خود را بتراشید.

با آب گرم استحمام کنید. این کار با باز کردن روزنه های پوست باعث می شود که پوست شما برای برداشتن موها آماده شود. زمان استحمام خود را به نحوی برنامه ریزی کنید که بدن شما برای شروع اپیلاسیون آقایان آماده و گرم باشد.

پوست خود را با سنگ پا بشویید. برداشتن بافت هاو سلول های مرده پوست باعث می شود اپیلاسیون تمیزتری داشته باشید. قسمتی که می خواهید اپیلاسیون کنید را به آرامی و با احتیاط سنگ پا بکشید.

پس از استحمام، بدن خود را کاملا خشک کنید. قبل از شروع اپیلاسیون آقایان ، پوست شما باید خشک باشد.

پس از استحمام، کرم ، لوسیون یا روغن به بدن خود نزنید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی پودر بچه استفاده کنید. این کار باعث می شود موم به پوست شما نچسبد.

رعایت موارد بالا به راحتی اپیلاسیون آقایان کمک می کند و باعث می شود شما اپیلاسیون راحتتری داشته باشید. اپیلاسیون آقایان به دلیل ضخامت موی افراد نیاز به این دارد که قبلا این کار را انجام داده باشید اگر برای اولین بار می خواهید اپیلاسیون آقایان انجام دهید حتما پیش از انجام آن اطلاعات کافی به دست بیاورید تا به پوست خود آسیب نرسانید و یا آن را با انام اپیلاسیون کبود نکنید.

برای کسب اطلاعات از نحوه اپیلاسیون آقایان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. خدمات ما به صورت حرفه ای است که برای جلب رضایت شماست.