۰۹۱۲۴۱۲۶۵۹۸

بدون شک می دانید که اپیلاسیون آقایان روش های مختلفی دارد و در هر کشور هر فرد سبک خاص و ابداعی خود را دارد اما یک نوع رای وجود دارد که به آن اپیلاسیون آقایان به روش برزیلی می گویند. این نوع اپیلاسیون آقایان به دلیل درد کمتر، تاثیر بهتر و آسان بودن کار در میان بسیاری از جوامع باب شده است.
اپیلاسیون آقایان به روش برزیلی این توانایی را دارد که باعث شود شما احساس سرزندگی و طراوت در قسمت مورد نظر کنید. اما شاید انجام اپیلاسیون در سالن برای شما کمی عجیب و نا خوشایند باشد. دلیلی ندارد که لباس های خود را پیش غریبه دربیاورید و برای انجام اپیلاسیون عریان شوید ، در حالی که می توانید در خانه خودتان به انجام اپیلاسیون اقدام کنید. اگر بتوانید ناراحتی و درد ناگزیر کندن مو از قسمت های حساس بدنتان را تحمل کنید، می توانید با حداقل هزینه و قیمت، دقیقا همان ظاهری را داشته باشید که به دنبال آن هستید. برای یادگیری نحوه اپیلاسیونی همانند اپیلاسیون حرفه ای اما در منزل و محیط شخصی خود، به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

آماده شدن برای اپیلاسیون آقایان

پیش از هر چیز با خطراتی که اپیلاسیون به همراه دارد آشنا شوید. اپیلاسیون به طور کل اقدامی ایمن و بی خطر می باشد اما هر باری که موها را از روی پوست بر می دارید ممکن است مشکلاتی به وجود آید. این مشکلات در سالن های مخصوص اپیلاسیون نیز ممکن است ایجاد شود، اما افراد حرفه ای مسئول اپیلاسیون برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات ، اقدامات خاصی انجام می دهند که به بیان چند مورد می پردازیم:

اول از همه، اپیلاسیون ( همانند تمام روش های کندن مو از پوست) شما را در خطر رشد مو داخل پوست می کند. برگشت مو می تواند منجر به ایجاد برآمدگی شود و ایجاد حساسیت و حتی درد کند. استفاده از روش ها و تکنیک های صحیح اپیلاسیون آقایان و مراقبت های پس از آن می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند. هم چنین ممکن است خطر سوختگی به دلیل موم داغ نیز برای شما وجود داشته باشد. در نتیجه، ابتدا موم را بر روی قسمتی از بدنتان که کمتر حساس می باشد، مانند پشت دستتان، امتحان کنید و سپس اقدام به انجام اپیلاسیون کنید. کسانی که اپیلاسیون آقایان می کنند ، مخصوصا اگر برای بار اول باشد، با این مشکل مواجه می شوند که ریشه موهای آن ها متورم می شود. این حالت معمولا پس از یک هفته به خودی خود برطرف می شود و اگر مراقبت های مناسبی پس از اپیلاسیون انجام دهید، حتی بروز آن نیز غیر محتمل می باشد.

با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از نحوه اپیلاسیون آقایان به روش برزیلی در اختیار شما قرار دهیم. اپیلاسیون آقایان به روش برزیلی دارای نکات ریزی دارد که باید از آنها پیش از انجام آن اطلاعات کافی داشته باشید. مقالات موجود در سایت را مطالعه نمایید  و سایت ما را دنبال کنید تا اطلاعات مناسبی از اپیلاسیون آقایان و انواع آن کسب کنید.